Sæt jeres logo på t-shirten og fortæl en historie

Perfekt til virksomheder og events (foto syddesign.dk)
Et billede siger mere end tusind ord, og det gælder sådan set også, selvom det måske bare er jeres firmas logo på en billig t-shirt. Det behøver nemlig ikke være kedeligt. En t-shirt kan gøres meget sjovere med en masse farver eller forskellige skrifttyper. F.eks. behøver den hverken være både hvid eller sort, mange steder kan man få den i rød, grøn, blå, orange og mange andre farver. og den kan fortælle lige præcis den historie, I gerne vil have den til.
Leg med logoet
Én I som virksomhed kan starte med at overveje, før I får nye arbejdsuniformer – Er jeres logo fint nok? Eller kan det måske laves sjovere, mere spændende, mere simpelt eller mere jer? Der er rigtig mange måder at lave et logo på, og det kan være at det er på tide, I får lavet det om, eller måske endda får kreeret et helt nyt. Det er en grafisk proces, men jo flere fra virksomheden der byder ind, desto bedre. Alle kan jo tegne en tegning over, hvad firmaets navn eller identitet ligner inde i deres hoved. Det kan jeres grafisk afdeling – eller måske et eksternt firma – bruge i processen omkring en eventuel kreation.
Skab opmærksomhed med logo t-shirts
Hvis I mener, at jeres logo er perfekt, eller historien i det er så vigtig, at det ikke kan laves om, kan I overveje at lege med navn, farver og skrifttyper i stedet. Måske har I et slogan, som kan stå på ryggen af t-shirten. I kan overveje, hvad for et budskab I gerne vil sende, og hvad I gerne vil huskes for. Og så skal I selvfølgelig overveje, hvilke typer af mennesker der arbejder i jeres firma. Hvilken slags t-shirt vil de gå med? Vil de overhovedet gå med en pink t-shirt? Spørg dem ad, hvad de gerne vil. På den måde er der større chance for, at de er samarbejdsvillige.
Se udvalget af t-shirts, og find den rigtige til jeres virksomhed lige her.
Kig videre i disse indlæg:
Firma gave et årligt højdepunkt i de fleste virksomheder
Reklamevand er til dig som ønsker at gøre dit firma særligt bemærket