Brug en kaffekop med tryk i markedsføringen

Sørg for at have koldt vand eller varm kaffe (foto: syddesign.dk)
Alle kneb gælder, når du skal markedsføre din virksomhed og dit brand. Og hvorfor ikke bruge nogle af de ting, som vi ellers er storforbrugere af i hverdagen? Det gælder for eksempel kaffekrus.
Værdien af reklamegaver
Vil du gerne øge kenskabet til din virksomhed, er der mange ting, du kan benytte dig af. Du kan for eksempel skabe word-of-mouth marketing, som er et af de mest effektfulde måder at markedsføre på. En af dem er at sørge for at dit navn og logo bliver genkendt, og kan skabe noget eksponering og gennemslagskraft. Det kan du gøre ved at sørge for at dit logo er på de reklameartikler, du har med, når du er ude og synliggøre dit brand hos dine potentielle kunder.
Når kunden så bruger den gave, du har givet, vil de hver gang få forstærket kenskabet til dit brand. Derfor kan det være en idé at finde gaver, som kunden gerne vil bruge igen og igen. For eksempel ting, vi bruger ofte i hverdagen, så som kaffekopper, som ofte bliver brugt mange gange i løbet af arbejdsdagen. Vil du ofre lidt mere, vil det også ofte skabe den ekstra værdi hos dine kunder.
Design jeres kaffekop
En kaffekop med logo er en af de ting, der er gode i markedsføringen – netop fordi vi bruger dem ofte i både arbejdslivet og i privaten. Det er derfor en anvendelig og god reklamegave, og du kan nemt være en del af designprocessen. På den måde kan du få noget unikt, og noget, der udstråler præcis det, i ønsker.
I kan vælge det krus i ønsker. Og hvis det skal gøre noget ekstra, kan det være en god idé måske at bruge lidt flere penge på en kaffekop, der udstråler lidt ekstra. For eksempel en strålende farve.
Derudover skal i vælge, hvad der skal være på. Et naturligt valg er virksomhedens logo, så der ikke er forvirring om hvad jeres virksomhed er, og hvordan man kan kende jer fra andre.
Læs mere om kaffekop med tryk her
Klik videre herind:
Køb mange T-shirts med tryk og spar penge
Hvis du arbejder i et firma kan kuglepenne med tryk være en god idé